Google+

Η αναγέννηση του Europa League

Η μετονομασία του Europa League πριν την περίοδο 2009/2010 έγινε εν μέσω αμφιβολιών σχετικά με το αν θα ήταν εφικτό για την UEFA να δημιουργήσει βάση φιλάθλων, καθώς επίσης και το κατάλληλο εταιρικό ενδιαφέρον προκειμένου να υποστηριχθεί το νέο πρωτάθλημα.

Τελικά, φαίνεται ότι το rebranding του Europa League έχει πετύχει καθώς έχει οδηγήσει σε αύξηση των εσόδων της δεύτερης τη τάξη διοργάνωσης της UEFA.

Τρία χρόνια μετά, ο δεύτερος χορηγικός κύκλος του Europa League (2012-2015) ξεπέρασε τις προσδοκίες σε ό,τι αφορά το ενδιαφέρον χορηγών, ραδιοτηλεοπτικών σταθμών αλλά και του φίλαθλου κόσμου ανά την υφήλιο. Χαρακτηριστικό είναι το παρακάτω γράφημα το οποίο παρουσιάζει την δημοτικότητα του Europa League από τον Οκτώβριο του 2010 έως σήμερα.

infographic_Europa_League

Πηγή:http://frontiers.sportbusiness.com/frontloaded/infographic/europa-league-means-business

Αφήστε μια Απάντηση

Επικοινωνία

Ιωνίας 15 & Ελ. Βενιζέλου, Αθήνα, Ελλάδα
Τ.Κ.:14671
Τηλέφωνο:+30 210 6207192–3
Fax:+30 210 6207194

Newsletter