Google+

Ανταποδοτικότητα χορηγιών στην Ελληνική αγορά (infographic)

Η έρευνα για την ανταποδοτικότητα των χορηγιών στην Ελλάδα ολοκληρώθηκε και αφού ευχαριστήσουμε όλους τους συμμετέχοντες, σας παρουσιάζουμε τα πολύ ενδιαφέροντα ευρήματα που προέκυψαν από αυτή.

Προκύπτει λοιπόν ότι οι εταιρίες χρησιμοποιούν την χορηγία ως μέσο προβολής των προϊόντων / υπηρεσιών τους, ενώ ένα σημαντικό ποσοστό αυτών μετράει την ανταποδοτικότητα των χορηγικών προγραμμάτων, κυρίως μέσω in house διαδικασιών. Παράλληλα, θεωρεί τη συγκεκριμένη διαδικασία πολύ σημαντική.

Ωστόσο, οι ερωτηθέντες δηλώνουν ότι δεν είναι αρκετά ικανοποιημένοι από τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούν την μέτρηση της αποτελεσματικότητας των χορηγικών προγραμμάτων και ένα σημαντικό ποσοστό αυτών παραδέχεται ότι χρειάζεται βοήθεια για να διεξάγει αποτελεσματικότερα τη συγκεκριμένη μέτρηση.

Στο μέλλον θα πραγματοποιήσουμε και άλλες τέτοιου είδους έρευνες και θα ήταν χαρά μας να συμμετέχετε και σε αυτές.

Σχετικά με την έρευνα: Το ερωτηματολόγιο απαντήθηκε από ανθρώπους της αγοράς και από φίλους της SponsorValue Hellas Α.Ε.

Αφήστε μια Απάντηση

Επικοινωνία

Ιωνίας 15 & Ελ. Βενιζέλου, Αθήνα, Ελλάδα
Τ.Κ.:14671
Τηλέφωνο:+30 210 6207192–3
Fax:+30 210 6207194

Newsletter