Google+

Έρευνες Αγοράς

Η Sponsorvalue Ελλας Α.Ε. πραγματοποιεί στοχευμένες ποσοτικές και ποιοτικές έρευνες, οι οποίες είναι προσαρμοσμένες στις ιδιαίτερες ανάγκες των πελατών της. Οι συγκεκριμένες έρευνες είναι προσανατολισμένες στο χώρο του αθλητισμού και του αθλητικού κοινού και έχουν σαν στόχο την βαθύτερη κατανόηση της συμπεριφοράς φιλάθλων και μη. Μέσα από την επεξεργασία των ευρημάτων και των συμπερασμάτων που προκύπτουν, συμβάλλουμε στον επανασχεδιασμό και την βελτίωση της Χορηγικής και Marketing στρατηγικής των πελατών μας.

Ενδεικτικά είδη ερευνών που πραγματοποιούνται διεθνώς:

  • Sponsorship Impact Monitoring
  • Παρακολούθηση τάσεων, βελτιστοποίηση
  • Endorsement Check
  • Αξιολόγηση, επιλογή, παρακολούθηση
  • Segmentation
  • Προφίλ κοινού: δημογραφικά, ψυχογραφικά χαρακτηριστικά, ιδιαίτερες ανάγκες
  • Event Research
  • Βαθμός engagement, αποτελεσματικότητα activation της χορηγίας
  • The Brand in Focus
  • Αναγνωρισιμότητα χορηγίας και αντιλήψεις κοινού, βαθμός επίδρασης

Επικοινωνία

Ιωνίας 15 & Ελ. Βενιζέλου, Αθήνα, Ελλάδα
Τ.Κ.:14671
Τηλέφωνο:+30 210 6207192–3
Fax:+30 210 6207194

Newsletter