Google+

Ανανέωση συνεργασία με την Unilever

Η SponsorValue Ελλάς Α.Ε. βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας της με την Unilever.

Η Ελαΐς Unilever Hellas, ανέθεσε στην SponsorValue Hellas για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, την αποτίμηση των δραστηριοτήτων product placement της στην Τηλεόραση. Πιο συγκεκριμένα, η μελέτη θα πραγματοποιηθεί για ορισμένα από τα πιο δυνατά brands όπως Lipton, Knorr, Pummaro, Hellmann’s, Άλτις κ.α., ώστε να αξιολογηθεί η τοποθέτησή τους σε ποικίλες τηλεοπτικές εκπομπές.

Σκοπός της μελέτης είναι η ποσοτική και ποιοτική μέτρηση και αξιολόγηση του placement προσφέροντας στη Unilever πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την απήχηση (τηλεθέαση, indexes) των προγραμμάτων, τον βαθμό προβολής (αριθμός εμφανίσεων, διάρκεια προβολής) των brand της, την αποδοτικότητα των πηγών εμφάνισης και την ανταποδοτική αξία (ROI) της επένδυσης.

Αφήστε μια Απάντηση

Επικοινωνία

Ιωνίας 15 & Ελ. Βενιζέλου, Αθήνα, Ελλάδα
Τ.Κ.:14671
Τηλέφωνο:+30 210 6207192–3
Fax:+30 210 6207194

Newsletter